Subject: Lairibaressursiteenus 3.0 tulemusnäitajad 01.07.2025
From: "Kristo Romanenkov" <[email-masked]>
To: Ahto-Ain Sööt <[email-masked]>,Riigi Infosüsteemi Amet <[email-masked]>
Date: Wed, 2 Jul 2025 10:32:20 +0300

E-kiri saadeti väljastpoolt RIA-t. Kui Sa ei tunne saatjat, siis ära ava 
linke ega manuseid!

Hea koostööpartner.

Aitäh, et kasutate Telia Lairibaressursi teenuseid!

Käesolevaga edastame, vastavalt TTJA 07.02.2025 juurdepääsu teenuste 
hulgituru otsusele, Lairibaressursiteenuse tulemusnäitajad perioodi 
2024-2025 30.juuni kohta.

Ootame Teie tagasisidet käesolevas kirjas toodud teenuse osutamise 
tulemusnäitajatele ja teenustaseme kokkulepetele ning garantiidele hiljemalt 
31.07.2025.

Parimate soovidega

Kristo Romanenkov

Business Manager | Wholesale

+372 640 2446

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Mustamäe tee 3, Tallinn, Estonia

www.telia.ee

Telia Eesti AS 10234957

See e-kiri võib sisaldada informatsiooni, mis on kaitstud volitamata 
avaldamise või jagamise eest. Kui Sa ei ole selle e-kirja õige adressaat, 
siis palun teavita sellest e-kirja saatjat ja kustuta kiri ning kõik sellele 
lisatud manused ilma neid jagamata või kopeerimata ning ära avalda nendes 
sisalduvat teavet teistele isikutele.

Telia Company töötleb e-kirju ja teisi dokumente, mis võivad sisaldada 
isikuandmeid, vastavalt Telia Company 
<https://www.telia.ee/images/documents/juhendid/est/kliendiandmete_privaatsuse_poliitika.pdf> 
Privaatsuspoliitikale.

This email may contain information which is privileged or protected against 
unauthorized disclosure or communication. If you are not the intended 
recipient, please notify the sender and delete this message and any 
attachments from your system without producing, distributing or retaining 
copies thereof or disclosing its contents to any other person.

Telia Company processes emails and other files that may contain personal 
data in accordance with Telia Company’s Privacy Policy 
<https://www.teliacompany.com/en/about-the-company/privacy/> .